Magetrøbbel.
Hei.bruker en oppskrift jeg fikk fra deg ayla før evughetshundens kjøkken. Hun må ha veldig fettfattig mat,hun reagerer m kraftig magevondt hvus hun får noe fwtt,hun får karbonade 5 prosent.hun fant en godbit m lam fra valpen vår ig fikk veldig vondt i magen,så tror bukspyttkjertwl reagerer. Hun skal ha avutal nutrient 2 g hver dag,synes hun reagere på den igså og har prøvd aniforte,sybes hun reagere mmagevondt m den også. Og vitamintilskudd må hun ha i den oppskriften jeg fikk fra deg.Hun er t kg. Hva prøvdefiskeoposkriften inne hær den magre m sei,synes hun reagerte på den også.og får hun for mye søtpitet blir det vondt i magen,syre,gulping.så jeg må gi henne mange små måltider or dag.er veldig rådvill nå. kan jeg gi henne? Hilsen Hege og Nani
- Hei Hege ❤️ Beklager at du ikke har fått svar før nå! Jeg har vært i foreldrepermisjon og har ikke vært aktiv her inne i en periode. Jeg ser at det er en stund siden du skrev, så hvordan går det med Nani nå? 🙏🏼 Hva spiser hun i dag, og har dere funnet noe hun tåler bedre? Hilsen Ayla ☘️
- Hun fungerer ok nå,hun får ris.søtpotet.gullerot,blåbær.lever tørket og oksehjerte tørket og avital vitaminer nutrient og kalsium hver dag,har begynnt å blande inn litt potet også,siden jeg ikke er så glad i å gi mye ris. Har også prøvd å gi mere søtpotet istedet,det går ikke da får hun luft i magen og litt vonndt i magen. Fikk tips om å prøve litt kalkun også sammen karbonaden.prøvde det sammen karbonaden,for d står i oppskriften.men da gulper hun. Og sleiker m tungen ut i luften. Det gjør hun også hvis det blir for store måltider. Så hun får mange små måltider pr dag nå. Hun er bare 5 kg så liten hund. Har lyst å prøve aniforte vitaminene igjen så hun får i seg naturlige vitaminer istedet for syntetiske. Så hun må spise fettfattig for å ikke få så vondt i magen som hun får hvis det er f…
- Hei Ayla. Jeg gir avital fra nutriendt, på den gammeloppskriften før du startet dette til Nani. Ser ut til at den multivitaminen har gptt ut,jeg får ikkei mereog oppskriften er regnet ut i fra det tilskuddet. Har prøvd barf tilskuddet dere har men synes hun reagere på det. Kan du være så snill å anbefale et tilskudd som Hun må ha til den oppskriften du laget,så hun får i seg det hun skal ha?
- Kan denne brukes? Hun fåravital calsium utnom avital nutriendt . Ser det ercalsium og fosfor i denne,hvis den kan brukes skal hin ha calsium utnom pådenne multivitaminen også?
- Kan du skrive ned: a) alle ingrediensene Nani får nå i løpet av ett døgn b) alle tilskudd og mengde c) hvor lenge hun har fått dietten hun får nå d) om du gir noe annet i tillegg? for eksempel tørrfôr eller våtfôr? e) hvor mange måltider hun får om dagen Da kan jeg gi deg et bedre svar på hva som er lurt å gjøre videre ☘️
- På 7 dager Hun får ris, 700 gram karbonade Søtpotet 154g Gullerot 154 g OkseLever fra pala40 g.(hun får tørket så usikker på mengde men ca 1-2 g pr dag) Oksehjerte tørket 1 hver dag(hir 1 bit fra pala hver dag) Blåbær 35 g Hempfrø(fett reagerer) Hvetekimolje( fett reagerer) Omega 3(fett reagere) Gir litt grønnleppemusling det går. Avital nutriendt pulver 2 g pr dag Avital calsium 1,5 gram hver dag. Nani er 5kg.